Bloglovin'

Follow on Bloglovin

27 november 2013

Vier goede redenen om te bloggen

Het is november, de dagen zijn kort en in de donkere avonden is er bijna geen betere tijdsbesteding te bedenken dan heerlijk met een warme kop thee op de bank. Een haakwerkje in de hand, een serie op tv, of op de Ipad wat rondneuzen op internet. Maar afgelopen week doemden er in razend tempo vier (!) goede redenen op om tóch weer te gaan bloggen. En dan tel ik die donkere avonden nog niet eens mee..

1. Het is bijna adventstijd ...
... de tijd van advenskalenders. Ik doe dit jaar mee aan een digitale adventskalender, georganiseerd door de Samenspinsels. Hoe en wat is nog een verrassing. Op 1 december start de kalender, dus houd mijn blog in de gaten.

2. Haak maar Raak schreef een wedstrijd uit ...
... en ik won de prijs! Gisteren ontving ik een creatief beplakte doos, met daarin:

 
Een bol fijne, zachte wol in prachtige kleuren,

 
Een rolletje band met hartjes, met een lief briefje er aan,


En een zakje met 6 hele originele houten knopen. Wat voelt het ontzettend leuk om iets te winnen en dan zó'n doosje thuis bezorgd te krijgen :-)

3. Iets-unieks schreef zélf een wedstrijd uit ...
... waarbij ik natuurlijk geïnspreerd was door de wedstrijd van Haak maar Raak. Daarom verloot ik een warme gehaakte wintermuts in kleuren naar keuze onder iedereen die voor 12 december 23:59 uur mijn Facebook pagina liked & shared. En zijn dat meer dan 50 mensen? Dan haak ik er graag nog een muts bij en verloot ik er dus twee!

4. Nee, dit is géén Kerstmarkt ...
... maar iets-unieks is er wél aanwezig! Je leest het goed, mijn eerste deelname aan een markt voor creatievelingen staat gepland. De 'nee, dit is geen Kerstmarkt' is georganiseerd door Diezijn leuk, en wordt op 15 december gehouden in het kunstencentrum, aan de Walstraat 34 in Groningen. Ik zal er zelf niet de hele dag zijn, maar mijn spulletjes (heerlijk kitscherige gehaakte en genaaide items) wel.


Al met al genoeg reden om weer te starten met bloggen, toch? Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten