Bloglovin'

Follow on Bloglovin

27 april 2014

Gehaakte ronde kussens



In de afgelopen weken heb ik 2 nieuwe kussenhoesjes gehaakt; één in groen-oranje-geel-roze en één in blauw-grijs-rood-zwart/wit. Het grote kussen is 40 cm in doorsnee en het kleine 30 cm. De binnenkussens (die ik hier kocht) zijn niet perfect rond, maar dat vind ik juist wel leuk ;-)
 
 
Het kleine kussen heeft een lichtblauwe achterkant, het grote kussen een lichtgroene. De achterkant en voorkant worden aan elkaar vast gemaakt met allerlei leuke knoopjes (die ik jammer genoeg niet op de foto heb staan nu..).
 
 

Gisteren heb ik op de Koningsmarkt in Leeuwarden gestaan met heel veel rommeltjes én een aantal van mijn kussens, krukjes en knopen. Het was heel gezellig en druk, zó druk dat ik compleet vergeten ben foto's te maken.. Het lentekussentje heeft een fijne nieuwe bestemming gevonden bij een enthousiaste mevrouw die eigenlijk wel 2 kussens wilde kopen. Helaas hield haar man haar tegen en had hij de portemonnee op zak, hahaha!

Binnenkort zijn de pas gehaakte kussentjes te vinden in mijn Etsy shop. Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten