Bloglovin'

Follow on Bloglovin

22 augustus 2014

The forgotten cushion

Hij lag al een poosje te wachten en ik was hem eigenlijk al een beetje vergeten. Alleen mijn labeltje moest er nog op genaaid worden en dan zou hij zó op de Etsy van iets-unieks gezet kunnen worden. Maar dat vergat ik dus.. Tot ik hem gisteren ineens zag liggen, het labeltje er meteen op naaide en vanochtend deze foto's nam. Hij staat vanaf vandaag online!

He was already waiting for a while, and actually I already forgot him a little bit. My lable was the only thing I still had to sew on, and then he could be placed on the Etsy of iets-unieks. But I forgot that... Until I saw him yesterday, attatched the lable immediately and took pictures this morning. He will be online from today!


Dit kussentje met gehaakte hoes is 30 cm in doorsnee en is gehaakt met acryl in blauwe, groene en beige tinten. Hij sluit met grote groene knopen en wordt verkocht inclusief het binnenkussentje. Wil jij ook wel zo'n kussentje, maar graag in andere kleuren of maat? Stuur me dan gerust een bericht!

This cushion with crocheted cover measures 11.8 in. and is crocheted in blue, green and beige acryl. It closes with large green buttons and will be sold including the cushion. Do you like to have such a cushion, but in different colors or size? Please sent me a message!

Tot later!
See you later! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten