Bloglovin'

Follow on Bloglovin

20 december 2013

Terugblik in de trein

De afgelopen maand is een drukke maand geweest en ik neem nu in de trein even de tijd om terug te kijken. Mijn blog is van start gegaan en ik moet zeggen dat me dat nog niet als vanzelf gaat, hoor! Maar oefening baart waarschijnlijk óók in deze situatie kunst ;-)


Op 15 december vond de allereerste 'nee, dit is geen Kerstmarkt' plaats in Groningen. Een markt vól creatievelingen waar mijn spulletjes (tja, een paar maar...) tussen stonden. Leuk om eens te doen, maar ik merk dat ik eerst verder aan de slag moet voor ik écht voldoening uit zo'n markt kan halen.

Twee dagen later, op dinsdag 17 december was eindelijk 'mijn' dag op de Adventskalender van de Samenspinsels. Benieuwd wat mijn aandeel was? Kijk dan nog even hier. Helaas zijn alle sterretjes al vergeven, maar ik heb op verzoek een tutorial gemaakt van hoe je zelf zo'n leuk Kerststerretje kunt haken. Deze is te vinden in mijn Etsy winkeltje. Daar vind je ook de sterretjes die ik gehaakt heb, per 3 te koop voor slechts € 7,50.
Ik mag met trots zeggen dat de Kerststerretjes niet alleen verspreid over heel Nederland verstuurd zijn, maar ook naar België, Frankrijk en Noorwegen! Erg leuk om te zien dat zo veel mensen mijn blog hebben bezocht dankzij deze Adventskalender.


Alsof de week nog niet druk genoeg was liep afgelopen nacht mijn Like, Share & Win actie op Facebook af; ik verlootte 1 warme wintermuts in kleuren naar keuze. Als meer dan 50 mensen mijn Facebook pagina zouden liken dan verlootte ik er zelfs 2. Helaas is dit laatste nét niet gebeurd :-( Maar ik ga met plezier een mooie muts haken voor de winnaar. Hoe ik die uitgekozen heb? At random, natuurlijk! Ik heb alle mensen die iets-unieks geliked hadden om 23:59 uur op een rijtje gezet en genummerd van 1 tot 49. Daarna gaf ik deze site opdracht at random één getal te kiezen en de persoon die achter nummertje 24 stond heeft gewonnen; gefeliciteerd!


En last but not least: mijn eerste item uit mijn nieuwe Etsy winkeltje is verkocht! Ja, want ik heb in december mijn hele winkeltje ook nog verplaatst van een Etsy met de 'rare' naam Pelirrojo naar een Etsy met de meer logische naam 'ietsunieks.' Dit leuke gekleurde kussentje is nu onderweg naar Engeland. Als dát geen kick geeft om 2014 vol creatieve ideeën te beginnen..


Ik wens iedereen goede feestdagen en tot volgend jaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten