Bloglovin'

Follow on Bloglovin

06 juni 2014

Een zomers stel

Wat is het prachtig weer vandaag en wat belooft het een zomers weekend te worden! Ik fietste vandaag in korte broek en t-shirt naar de kringloopwinkel en vond daar een zomers stel dat ik niet kon laten liggen.

 

Zíj is gemaakt van een zomers dunne, witte katoen met een printje van bloemetjes in blauw / geel en lichtbruine blaadjes. De knoopjes zijn een beetje parelmoer en minder mijn ding, maar hé, alles is aan te passen!

Híj is van een stevige gele stof met reliëf en zijn label verraadt dat hij van de HEMA komt. Ik stel me zo voor dat hij gekocht is door een vrouw die dacht dat haar man dat wel aan wilde hebben, maar de man vond geel toch niet zo'n mannenkleur..

Ik heb ze meegenomen omdat de kleuren zo lekker zomers zijn. Of ik ze zelf ga dragen? Welnee! Ze gaan nu eerst in de was en daarna sla ik aan het recycleren, zoals dat heet :-) Ik las er over op verschillende blogs en ik wil dat ook wel eens proberen (nu het al bijna weer 'uit' is..).


Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten