Bloglovin'

Follow on Bloglovin

27 juni 2014

Over het grote kleed dat een kussentje bleek te zijn

Hierhier en hier schreef ik er al over; de stapel granny squares die ik ijverig aan het haken was, in alle kleuren van de regenboog. Ik had al een hele voorraad en bewaarde ze in een oude wijnbox. Een kleed van 2 bij 2 meter moest het worden, ruim 600 granny squares zou ik aan elkaar haken met lichtgrijze acryl en hij zou mooi op de bank staan...


Uhu... uhu... Noooouuuu, mooi niet dus.Ik ben duidelijk niet zo van de projecten die veel tijd in beslag nemen. Ik ga vol enthousiasme aan de slag, maar dat enthousiasme neemt drastisch af als ik een ander project zie wat me leuker lijkt. Ik lees op andere blogs dat ik daarin niet de enige ben, gelukkig.

Ik moet namelijk bekennen dat er al wekenlang een langwerpig kussentje met een hoesje van granny squares in alle kleuren van de regenboog op mijn stoel ligt.


Ja, gemaakt van dé granny squares...
Nou ja, een déél er van, dan...
En ik ben er eigenlijk heel blij mee...


Ik biecht het bij deze dus maar op; dat kleed van 2 bij 2 gaat er niet komen. Zelfs niet een kleedje van 1 bij 1.Wél een kussenhoesje van 55 bij 25 centimeter, dat sluit met 7 kleine roomkleurige knoopjes (die zo simpel zijn dat ik ze niet eens op de foto heb gezet). Prima toch? :)



Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten