Bloglovin'

Follow on Bloglovin

01 juli 2014

Bloglovin', voetbal en een sneak preview

Follow my blog with Bloglovin

Jahaa, vanaf vandaag is mijn blog te volgen via Bloglovin'! Ik heb even de tijd nodig gehad om uit te vogelen hoe dit precies werkt, maar volgens mij is het nu gelukt (mocht dit niet zo zijn, laat je het mij dan even weten?).


Ik was afgelopen weekend helemaal vergeten jullie de nieuwe vlaggetjes te laten zien. Op het Mexicaanse vlaggetje hoort eigenlijk een vogel, maar ik vond het een beetje ver gaan om die er op te fotoshoppen ;-). Het vlaggetje van Costa Rica (links) heb ik alvast klaar voor komende zaterdag. Hup Oranje!!




Tot slot wil ik jullie nog een sneak preview geven van het project waar ik nu mee bezig ben. Wat denk jij dat het wordt? Laat het me maar weten :-)


Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten