Bloglovin'

Follow on Bloglovin

09 juli 2014

Blik vooruit - wereldkampioen?

 
Nee, ik ben niet van plan wereldkampioen haken te worden, maar vanavond speelt Nederland de halve finale tegen Argentinië, dus ik heb weer een nieuw vlaggetje gehaakt. Nou maar hopen dat ik er morgen nog een Duitse bij kan haken ;-)


Nu over naar de échte 'blik vooruit';
  1. Een stapeltje tricot stof. Ik heb de afgelopen weken veel naaiblogs gelezen en het lijkt mij zó leuk om wat beter te leren naaien. Binnenkort meer over deze tricots en natuurlijk ook over de stofjes waar ik hier al over schreef...
  2. De verkoopster in de winkel keek mij wat bedenkelijk aan toen ik deze 2 winterse bollen Scheepjeswol meenam en ze heeft wel een beetje gelijk. Maar ik het een heel leuk idee voor een warme gehaakte sjaal, waar ik deze bollen en die grote gekleurde bol rechts boven op de foto voor nodig heb. Die grote bol bestaat uit allemaal restjes acryl :-)
  3. Ik liet in de vorige blog al een sneak preview zien en inmiddels ben ik al een stuk verder; er zijn 2 nieuwe kussenhoesjes in de maak! Daarnaast heb ik er ook nog 2 liggen die nog steeds op de foto moeten, dat kun je dus ook één dezer dagen verwachten. Het goede nieuws is dat ik het patroon voor de hoesjes op de foto aan het meeschrijven ben!
Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten