Bloglovin'

Follow on Bloglovin

16 november 2014

Crocheted cushion XXL

In mijn vorige blog schreef ik dat ik de volgende keer weer iets creatiefs zou laten zien en sinds die tijd heb ik absoluut niet stilgezeten. Jammer genoeg duurde het even voor ik tijd had mijn nieuwste projecten af te maken en te fotograferen en kwamen die projecten soms helemaal niet af, maar wachten wordt beloond! Afgelopen maand ben ik onder andere druk geweest met het haken van een nieuw kussen en op deze regenachtige zondagmiddag is het zover; hij is af en ik kan jullie de foto's laten zien.

In the last blog I wrote that next time I would show something creative again, and I haven't been idle since then. Unfortunately, it took me a while before I had the time to finish and photograph my newest projects, and some of them didn't get finished anyway, but waiting is rewarded! Last month I've been busy with crocheting a new cushion, and on this rainy sunday afternoon it is time to show you the pictures.


Tadááááá, het nieuwste kussen met gehaakte hoes van iets-unieks! In de afgelopen maanden heb ik vaker een gehaakt kussen laten zien, maar deze is bijzonder in allerlei opzichten...

Tadááááá, the newest cushion with crocheted cover of iets-unieks! In the past months I showed a crocheted cushion more often, but this one is special in every way....


...hij is gehaakt met acryl in 17 verschillende kleuren...
...it is crocheted with acryl in 17 different colors...


...wordt gesloten met 20 cremekleurige knoopjes...
...is closed with 20 cream-colored buttons...


...weegt maar liefst 3,2 kilogram en meet bijna 80 cm. in doorsnee!
...weights a whopping 7 lbs, and measures nearly 31.5 in. in diameter!


Dit XXL kussen is wel te koop, maar staat niet in de Etsy van iets-unieks. Ik heb hem namelijk gehaakt als eyecatcher voor een tijdelijk pop-up winkeltje dat ik binnenkort open. Maar mocht je nou graag zo'n groot kussen willen hebben laat dan gerust een berichtje achter. Ik neem dan zeker contact met je op. Tot later!

This XXL cushion is for sale, but not via the Etsy of iets-unieks. I actually crocheted it as an eyecatcher for a little temporary pop-up shop that I will open soon. But if you really like to buy such a large cushion, feel free to leave a message. I will surely contact you. See you later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten