Bloglovin'

Follow on Bloglovin

30 januari 2015

Auction for Bjorn

Via mijn swap-bot account werd ik benaderd Susan met de vraag of ik iets wilde maken voor een veiling. Normaal gesproken doe ik dat niet zo snel, maar het gaat hier wel om een heel bijzondere veiling. Met de opbrengst van deze veiling en andere acties wordt een lotgenotenbijeenkomst voor Europese kinderen met Progeria (en hun families) georganiseerd. Progeria is kortgezegd een verouderingsziekte en Bjorn is, voor zover bekend, het enige Nederlandse kind dat hier aan lijdt. Hij wil de jaarlijkse lotgenotenbijeenkomst in 2015 in Nederland organiseren, wat erg veel geld kost. Dat is een goed doel, toch? Kijk op de site van Bjorn voor meer informatie!

Through my swap-bot account I was approached by Susan, with the question if I wanted to make someting for an auction. I don't usually do that, but this will be a very special auction. With the money raised through this auction and by other activities a meeting for European children with Progeria (and their families) will be organized. Progeria is an aging disease, and Bjorn is the only Dutch child suffering from it, for as far as is known. His goal is to organize the annual meeting in 2015 in the Netherlands, which costs a lot of money. That is a good cause, right? Take a look at Bjorns website for more information.


Ik koos één van mijn kussens met gehaakte hoes en meldde iets-unieks aan voor de veiling. Wil je mee bieden of ben je gewoon erg nieuwsgierig naar wat er verder aangeboden wordt op de veiling? Neem dan een kijkje op de facebookpagina. Bieden op mijn kussentje kan nog tot 8 februari 18:00 uur!

I chose one of my cushions with crocheted cover and applied iets-unieks for the auction. Do you like to place a bid or are you just curious to know what else is offered for auction? Take a look on the facebookpage. The auction of my cushion is open until Februari 8th 18:00!

 
Tot later!
See you later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten