Bloglovin'

Follow on Bloglovin

16 maart 2015

Hats mania


Karen heeft de mutsjes die ik voor haar haakte ontvangen, dus kan ik eindelijk foto's laten zien van wat ik voor haar gehaakt heb. Ik haakte twee babymutsjes in ruil voor twee stempels, zoals ik hier al schreef. Ik verraste Karen door er nog een grote muts bij te haken, voor haar zelf of om weg te geven.

Karen received the hats I crocheted for her, so I can finely show you some pictures of what I made for her. I crocheted two baby hats in exchange for two stamps, as I already wrote here. I suprised Karen by crocheting another, larger hat, to keep for herself or to give away.


Karen heeft al laten weten dat ze blij is met onze ruil, gelukkig maar! ;-) Ik heb alledrie de mutsen naar eigen inzicht gehaakt, dus zonder patroon. Mocht ik binnenkort weer eens een babymutsje moeten haken dan zal ik proberen het patroon mee te schrijven. *als je belang hebt bij zo'n leuk babymutsje en je hebt iets te ruilen, laat het mij dan gerust weten* Tot later!

Karen already e-mailed me that she is happy with our swap, fortunately! ;-) I crocheted all three hats without a pattern. If I have to crochet another baby hat soon, I'll try to write down the pattern. *if you like to get such a cute baby hat and you've got something to swap, please let me know* See you later!

3 opmerkingen:

  1. Echt leuke mutsjes. Dat was een goede ruil voor jullie allebei.
    Goed idee om het patroon voor een mutsje mee te schrijven. Er zijn altijd wel mensen op zoek naar leuke patronen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haak er binnenkort nog een paar en missschien organiseer ik dan weer eens een give-away ;-)

    BeantwoordenVerwijderen