Bloglovin'

Follow on Bloglovin

17 maart 2014

Rood met witte stippen... en een groen randje


Naast het haken heb ik nu ook de naaimachine ontdekt :-) Ik bestelde bij de Stoffenkraam een rode tricot met witte stippen en naaide daar deze sjaal van.


Het groene randje is een biaiseband die ik dubbelgeslagen tussen de stof heb genaaid, het labeltje is van 'iets-unieks.' Waar de band tussen de stof is genaaid is de stof wat uitgerekt, dit komt doordat het tricot is en ik een normale naald heb gebruikt. Inmiddels heb ik op internet gevonden dat er speciale naalden voor stretchstof zijn, misschien dat ik hier binnenkort eens naar op zoek ga. Maar voor zo'n sjaal vind ik dat speelse ook wel iets hebben.



Een foto op model volgt later, 'mijn' fotograaf is nu niet thuis...
Tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten